Toimitusehdot

Toimitusehdot

Eläintarvike Hissun Tuuliturkki Oy 2881340-9 (jäljempänä Hissunkissun -verkkokauppa)

myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: anu.rasanen@hissunkissun.fi

Puhelin: 050 5599 837

Postiosoite: Kauppakatu 11, 44100 Äänekoski

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Normaalihintaisilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, asiakas maksaa palautuskulut itse. Ale-hintaisilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

2. Tuotteella, jota löytyy varastosta, on toimitusaika 2 – 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hissunkissun -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse anu.rasanen(at)hissunkissun.fi tai puhelimitse 050 5599 837 (arkisin 10 – 17 )

4. Hissunkissun -verkkokauppa ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hissunkissun -verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hissunksissun-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Tilaushetkellä annetaan puhelinnumero ja sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Puhelinnumero tarvitaan mikäli toimitus on smartpostiin ja smartpostin lokerot on toimitushetkellä täynnä, tällöin lähetys toimitetaan lähimpään postin toimipaikkaan ja saat ilmoituksen tästä tekstiviestillä.

Maksaminen

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17) Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tarkemmat toimitusehdot: 

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Pyrimme lähettämään tilaukset 1-2 arkipäivän kuluessa jolloin varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Alle 30 kg toimitusten toimitusmaksu on 5,95 € mikäli tilauksen arvo on alle 89€. Alle 30 kg toimitukset ilman toimituskuluja kun tilauksen arvo vähintään 89 €.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 7 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia alkuperäisessä myyntipakkauksessa olevia tuotteita ja asiakas vastaa itse palautuskuluista.

Alennetuilla hinnoilla myytävillä poistotuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta!

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hissunkissun -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse anu.rasanen@hissunkissun.fi tai puhelimitse 050-5599 837 (ma-pe 10-17 )

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ja EU:n riidanratkaisumenettelyn (ODR-foorumi) ratkaistavaksi.

Hissunkissun ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hissunkissun vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hissunkissun -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Toimitetusta tilauksesta, jota ei ole noudettu Postin toimipisteestä, hyvitämme tuotteiden hinnan. Mahdollisia toimituskuluja emme korvaa.